Kızlar ilk doğum belirtisi nasıl oluyor mesela benim şu an 38+2 nişan veya su gelmedi henüz sadece belimde karnımda bacaklarımda hafif bir ağrı var uzanayım geçsin dedim ama geçmedi ama hafif yani o kadar ağrımıyor halsizim ve arada Bir sıcak bir soğuk terliyorum anlayamadım var mı Fikri olan . Evet şunu soracaktım nişan veya su gelmeden doğum başlar mı?