29+4 kontrolüm de suyun biraz azalmış gibi duruyor ama sınır falan değil demişti. İdrar, kan testi aldı. İdrarım da kan hücresi çıkmıştı. Bol su iç, 2 hafta sonra tekrar bakalım dedi. 31+4 tekrar gittiğim de ultrason da siyah yerler gösterdi daha da azalmış su ama hala sınır değil, önlem amaçlı haftalık gelmemi istedi. Bebeğimin gelişimi de çok iyi önce gidiyor hatta 2 kiloya yakın, bende veya bebekte sorun yokmuş. Erken doğum riski olarak değerlendiriyor şuan, 37. haftamda sezeryanla alma ihtimali de çok yüksek şuanlık. Doktorum şunu yapsan düzelir diyemem yakından takip edeceğim sadece dedi. Ben yinede önlem amaçlı havuç suyu, günlük 3 lt üzerinde su içmeye ve soluma yatıp bol bol dinlenmeye çalışıyorum. Umarım en azından 37. haftaya kadar sıkıntı olmaz 🙏🙏