Kizlar bizim agrilarimiz başladı karın ağrısı ve ishal bide otururken hissettim yada yatarken hisssettim ağrıyı kalkıp biraz yürüyünce gectini yani azaldkni farkettim aslında hareketsiz biri degilim sürekli hareket eden biriyim birde afedersiniz ama akıntı hep vardı ama şu iki gündür kahverengi pembemsi gibi olmaya başladı bebeğimin de gün içinde ki hareketleri yavaşladı gibi bilmiyorum başına gelen varmı pazartesi kontorol var onun için gitmedim ama acile gitmelimiyim