Benım son haftalarda bacakalrım asırı sısmıstı ödem olmustu cok fazla sonra doktora soruyum dıye gıttım aslında gebelık zehırlenmesı yasıyormusum ondan oluyomus tansıyon yukseklıgım varmıs hemrn devlete gıtmemı soyledıler gıttım muane oldum 5 dk sonra sezeryana aldılar benım full uyutmalı oldu uyandıgımda karnıma bastırdıklarında sadece cok acıdı sonra hemen agrı kesici yaptılar cocuk erken dogdu ıcın kuvezde kaldı 10 gun ılk yurudugumde zorlandım ama sonra yurudukce ınsan acılıyo acılarım yurudukce azaldı 6 gunde sutum geldı amelıyatım zor oldugu ıcın ılaclardan gelmedı makıneyle sagdıkca cogaldı suan cok yok sutum ama cocuk emdıkce gelıyo çok sükür kuvezdende cıktı suan yanımda ne kadar acı da ceksen cektıgın acıya degıyo benım dogum hıkayem boyle dualarınızı beklıyorum suan cok kucuk ama yavas yavas kılo alıyoruz. 🤩👼