Benimde 5 temmuz tarihim ama şimdilik normal doğum bakalım
En zoru Almanya da olmak 2 yıldır burdaym ve doktorum türk tü izin e ayrıldı şimdi tam doğum öncesi alman bir doktora denk geldim herşeyi soramıyorum resmen normal olmazsa nasıl olacak bilmiyorum 🥴
Ve burda kötü bir şey daha var doğum u hastanede ebeler yaptırıyor sana bakan doktorun değil. Allah yardımcımız olsun hepimizin