ysmsllo Merhaba, 35+3 haftalık hamileyim vajinada şişlik hissediyorum vajinada ağrım ve sızım var. Ara ara kasılma bel ve pelvik bölgesinde ağrı oluşuyor normal mi.?
emiray Aynı sorun bendede vardı dün doktora gittiğimde pelvik bölgesinde ağrının olmasının gayet normal olduğunu söyledi bebeğin başı doğum pozisyonunu aldığı için gayet doğal bir sorun olduğunu düşünmüyorum 😊