oznur-41 Adensu_ sende mi 1 gün önce yaptın ahh biraz sabredebilsek keşke ya erken gebelik mi yaptın kaset test mi
excitedmom- Meridaily ee dayanabliyorsaniz az daha dayanın o zaman 😅 benim daha gunum bile geçmedi ama aklim hep testte çok olsun istiyorum belki de o yüzden Allah’ım tez vakitte nasıp etsin hepimize inşallah
Adensu_ oznur-41 evet normalde 23 u adet olmam gerekiyordu.. benimde normalde hep sancim olurdu adet olmadan once ben hemen anlardim adet olucagimi ama o agri hic yok ..
nazozcn Adensu_ benimde öyle valla adetime son 5 6 gün kala göğüs hassasiyetim hafif ağrılarım mutlaka olurdu şuan hiçbir belirti yok ne adet ne gebelik belirtisi hiç yok adet de yok test de negatif 3 gün gecikti hayırlısı artık hakkımızda inşallah
Adensu_ oznur-41 evet aynen.. bide cok uykum var surekli uyku halindeyim biraksalar full uyurum😂 ¾ gundur sabahlari midem bulaniyor belim agriyor onun disinda bisey yok
Adensu_ oznur-41 yaa 😂 artik pozitif olmicagina inandim yani bugunden sonra donmez bence. Oyuzden kafamdan attim bidaha test yapmicam 😅