Mene12345 Arkadaslar 8 günlük bebeğim var gaz sorunumuz başladı, kullanipta memnun kaldığınız onerebileceginiz damla vs varmı 🥺
Gozi Mene12345 sapsimlex kullanıyoruz bize iyi geldi birde biogaia ama o probiyotik 2sini birliktd kullanıyoruz
Elisam123 Mene12345 Allah yardım etsin bu konuda yapılabilecek bişey yok o gazı çıkarmadan rahatlamaz bebek gaz yapmayan besin diye bişey yok poposunun üzerine vura vura çıkacak o gaz ağzından poposundan o gaz çıkana kadar ağlar bebek uyusa bile hemen uyanır
Mene12345 Elisam123 evet maalesef ne kdr dikkat etsende elimizde olan bişey degil en azindan agrisini hafifletmek adına destek lazım 🙄