Hanımlar dün sabah nişanım geldi hâlâ ara ara kanamam oluyor. İlkinde de böyle olduğu için sancımi bekleyip hastaneye öyle gitmek istiyorum ama sancı gelmedi bi türlü. Adet olacakmışim gibi bi ağrı var ama o kadar birde ikide bir lavaboya gidiyorum sanki tuvaletim varmış gibi. Başına gelen var mı sancı ne zaman gelir acaba?