Babyyldz Hanımlar merhabalar göğüs pompası hakkında bilgisi olan deneyimi olan var mı acaba elektronik mi manuel mi daha iyi Elektrikli olanlar malum fiyatları çok artmış manuel alsam çok fark olur mu acaba
demirrleydi_ Babyyldz manuel kesinlikle alma hiç işe yaramıyo ben aldım bin pişman oldum ne sütü sağıyo be bişey en iyisi elektrikli pompa süt kanallarını açıyo ve sütü arttırıyo manuelle yaptığımda sütüm 10-15 ml anca vardı elektrikli pompa aldım sütüm 200 ml geçiyodu
Yesim619 Babyyldz manuel de el yorgunluğu çok oluyor ama buaralar mochi manuel pompa dan herkes memnun bı ona bakın isterseniz