Baharow Bugn kalp atışı duymak için gittik. Kese var bebek var ama atış duyamadık dok 6+1 gözüküyor bebek gelişmemiş hareket yok. 4 gün sınra gel kürtaj yaparız defin😓 böyle bir durum yasayan varmınsonrasında gebeliği devam eden?
Tomrishatun Baharow malesef aynı ben 6 haftada kalmis kalp atışı alamadık ve mecburen kurtaj oldum beklesenizde 1 hafta değişen olmuyor allah yardım etsin
Nihal9 Baharow geç döllenme olabilir 9 haftalık olana kadar normal duyulmaması diye biliyorum başka doktora da görünün isterseniz 🙏🏻
Lilosunannesi Baharow benimde 6+2 ama kese 5+3 görünüyor bebek bile oluşmamış endişe etme ilk gebeliğimde 8. Haftada duymuştum kalp atışını biraz daha beklemeye değer bence
Beyhan60 Benimde 7+2 kalp atışını sudum ama sonraki hafta kalbinin durduğunu öğrendim dün kürtaj oldum
Tomrishatun Baharow yani onlar alttan bakıyorlar zaten bendede oyle oldu anlamadım hiç çok hafif kan gelmişti ilişkide oyle anladim sonra kanada karışıyor sağlığınız için zamanı gelince aldırın derim rabbim birdaha nasip etsin sağlıksız gebelik sonucta
Baharow Tomrishatun bu durum arkadasımın maalesef 6 ay öncede dış gecelik geçirdi hemde ikiz. Bi tüpünüde aldılar. Onun üzerine kalınca sebinmişti ama buda düşerse bi daha cesaret edemez sanırım üstelik ms hastası.