Nazkin canım benimde oldu daha dün gittim dr a ilk fosforlu sarı rengindeydi ertesi gün yani dün yeşile döndü açık yeşilimsi gibi işte yemyeşil değil de neyse dr a yazdım gelmen gerek muayene edelim dedi gittik iyiki geldin akıntın şiddetli sana hemen jel vericem dedi baştan önlem istiyorsan dr a gitmelısın enfeksıyon olduğu için çatı kısalması erken doğum vs ihtimalleri olabiliyormuş bebeğin kesesine yürüyebilirmiş enfeksıyon buradada okudum fitil vs de verilebiliyor enfeksıyonun şiddetine göre bence önlem için dr danışmalısın ihmal etme