Dilooo Arkadaşlar medstar topcular hastanesine yenı randevu aldım daha önce aldıgım fıayttan fazla aldım muayene ücretini dogum fıyatı da artmıstır buyuk ıhtımal bilenler yazabilir mi?
Dilooo Pyrz_07 normalde bende 240 demıslerdı oncekı haftalarda randevu alırken şimdi 360 dediler cok artmıs geldi bana
benito Dilooo bu yeni zam mı 😢 ben en son 16 haziranda müjde hanıma gitmiştim 295 liraydı. Umarım tekrar zam gelmemiştir
ilkgebelikk Dilooo bende medstar topçular Murat doruk gidiyorum en son 240 civarıydı henüz yeni randevuma gitmeden, gebeliğim başladığından beri 3. Zam nereye kadar gidecek bu cidden sinir bozucu
Dilooo benito daha bugun randevu aldım oyle dediler ya bende sasrdım gidince ogrencem artık hem dogum ücreti için de görüşecegim inşallah bu kadar artmamıstır
Dilooo ilkgebelikk gercekten haklısın bende gecenlerde randevu almıştım il dısından gelecegım diye 240 dediler am randevuya gidemedim bugun salıya aldım 360 dediler ınsallah dogru degıldr dedom ya cok artmıs geldı bana