Habibeseyit Kızlar bugün doktora gittim bebeğim şuan 34+1 günlük ve 2 kilo dedi doktorrbana çok az geldi doktor da 2 hafta geride ama sknti yok dedi ne yapmam gerek dedim birşey yapma sknti yok dedii gerçekten çok üzüldüm sizce az değil mi yaa rahatlayamiyorum😐 ne oneriyosunuz
Maviii Habibeseyit kesinlikle kırmızı eti tavsiye ediyorum. direkt bebeğe kilo olarak gidiyor, onun dışında burada okuduklarım kadarıyla muz kaşar peyniri kuru bakliyatlar mercimek kuru fasulye bulgur pilavı gibi..
Hamilelik10 Habibeseyit hep kaşar peynir yazıyorlar canım ama biz daha çok küçüğüz kendim denemedim. 💕💕