Arkadaşlar gerçekten burda okuyordum çatı muayenesinde zorlandım diyenleri hakikaten çok zorlandım ve kendimi de kastım biraz sonrasında kasıklarıma ağrı girdi korktum bişey olacak diye buna dayanamayan biri olarak sanırım normal doğum asla yapamam :(