Zbbozkurt Arkadaşlar devletten tüp bebek raporu alıp özelde tedavi gören varmı nasıl bir yol izlediniz?neler gerekli bilgisi olan var mı?
2022bebeki Zbbozkurt Biz öyle yaptik 🤗 3 yillik evlilik, 2 negatif aşılama, 900 ssk prim günü, kadının yaşının 23 den küçük 40 dan büyük olmaması gerekiyor 🤞
Zbbozkurt 2022bebeki benimde şartlarım uyuyor ama şunu sormak istiyorum şimdi farklı illerde tedavi olacağım ben rapor alacağım hastane adetli iken gel dedi hemen çıkıyor rapor zaten dedi ama ilaç raporu süresi bir ay ya ileri tarihli onaylayabiliyorlar mı yani hem raporu çıkarıp hemde aynı gün diğer ile tedaviye gidemem çünkü 🤷♀️
2022bebeki Zbbozkurt Ayni gün çıktı bizim raporumuz. Hayir maalesef ileri tarih olmuyor raporunuzun geçerlilik süresi 30 gün. Ayni gun olmasa da bu bir aylık sürede gidebilirsiniz. Zaten ilaçlara da en geç 3. Gün başlamanız gerekiyor .
Zbbozkurt Raporu regl zamanı çıkarmak şart mı o zaman regl olmadan herhangi bi gün gitsem olmuyor mu yada önceki tahlillerim kabul olmZ mı
Boncukkk 2022bebeki ilaç tedavi bizde bu süreçlere başlayacağız amh ım düşük olduğu için rapor çıkıyormuş doktor öyle söyledi
2022bebeki Boncukkk Amh 1 in altindaysa evet çıkıyor diye biliyorum ben de. Mart Ayında yaptırdık biz toplam 20-25 bin arası tutmuştu ilaçlar dahil tüm tedavi. Şu an nedir fiyatlar inanin bilmiyorum.