Gamzecayiroglu Bizim de kan uyuşmasılığımız var, aynı şekilde o haftalarda kanamam vardı ve iğne yapıldı ondan sonrası hiç sorun yaşamadım. 28. haftamda da direkt coombs testi yapıldı bebeğin kanında ki antikorlara bakıyorlar uyuşmasızlık var mı, bizim ki negatif geldi o yüzden tekrar iğne yapılmadı. Bebek doğduğunda tekrar kan grubuna bakılacak eğer uyuşmasızlık varsa annehe tekrar iğne yapılyor.