hulyatas55 saçmalamayın ya doğumhane çalışanıyım ben hayatımda böyle kendinden emin birini görmedim. Her hamilelik farklıdır hanfendi genelleme yapamazsınız, anne kendinde farklı bir şeyin olduğunu hissediyorsa hiç beklemeden doktoruna gitmeli. Riskli veya risksiz biz burada o yorumu yapamayız, nst cihazı değiliz sonuçta hiçbirimiz