Birseniz Kızlar enfeksiyonum var ve beni çok zorluyor 32 haftalığız 37 haftalık olunca özelde doğum yapabilirmiyim sezeryan olarak ve ne zaman hastaneye bildirmem lazım
A_syma Birseniz Baslayan bir dogum yoksa 38den once istege bagli sezeryanada almazlar diye biliyorum. Enfeksiyon icin tedavi oluyormusunuz
iremss Birseniz yaaaani bebekte bi sorun yoksa 38 olmanz beklenir anca bebek ve anne için sıkıntılı durum varsa 37de gün veriliyor yoksa sıkı takiple 38de alıyolar
A_syma Birseniz Sabirli olmalisiniz. Kendi isteginizle doguma erken girmekte iyi olmaz. Gununu tamamlamazsa kuvez derler. Hem ameliyatli olup hem enfeksiyon hastaneye git gel yasayabilirsiniz. Rabbim yardimciniz olsun 🌸