Bir dış gebelik yaşadım üzerinden 2 sene geçti şaka maka derken 1 senede bebek tedavisi gördüm
Aşılama vs yaptırdık tutmadı pkos var ddiler
Diyetteyim kilo etkiliyo diyolar ama kilolu iken geçirdim dış gebeliğide
Ama diyete tam uyamıyorum stresten yiyorum
Bazen cok güzel gidiyo napcamı bilmiyorum
O kadar dış gebelık su bu geçirdim doktorum simir fln almadı adetim gecikince özel yerine tedaviyi bırakınca devlete gttim ddm amh da biraz düşük ddiler doktor hayır normal bu etkılemez deyip simir ve kültür aldı enfeksiyon varmıs fitille düzeldi inferteye yönlendirdi kağıtları tamamlamak üzeriyim hiç bir sıkıntı yok pkos hariç eşimdede yok dendi cok yorgun bir zamanda verdi halde testlerı normal dendi bir tık bozukluk varmıs ama aşılamad %76 oranında sperm oranı vardı temız cok iyi demışti doktor suan da 4 yıla girdik evlilik de diyorum tüp bebeğe başlasakmı erkenmi yoksa herşey normal 2 aydır adetimde fitil sonrası düzene girdi biraz da beklesem o arada diyetede elimden geldınce devam mı etsem diyorum o kadar umutsuzumki yıprandım artık ne yapmam gerektini bilmiyorum hersey ateş pahası saten 1 senedr cok para döktük her ay umutsuzluk cabası yoruldum bazı seyleri eşime o kadar detaylıda sölüyemıyorm ne düşünüyor bılmıyorm beni bir kere suçlamadı elinden geldince yanımda şükürler olsun ama ben istemsiz suçluyorm neden sınandımızıda bilmiyorum cocukları aşırı sevdini bılıyorm
Arkadaş çevremdekiler mutlu anlarını anlatırken bile çekiniyolar bana oysa ben mutluyum atlarına
Hayatımda bir kere bırını kıskandım oda istemsiz oldu o ara gerçekten çok umutlandım bır aydı
Sonrada kendıme çok kızdım hediyesını vs herseyı götürdüm ama kendıme kızdım için cocu kucağıma alamadım bile ılk kez bu kadar kendımı kötü hissettim
Onun üzerne cok bebek sevdık ama aşırı samimi olmadım birinde bu duyguyu neden yaşadımı bılmıyorm cok samimi oldum biri olsa belkı daha farklı olrdu bılmıyorm
Nerden başlamam gerektini ne yapmam gerektini bılmıyorm bazen amacım yokmuş gibi geliyo hayatımda herseyim planlı yada hedfliydi suan şöle böle yapayım diyemiyorum ilk kez tek eksiğim ailemi tamamlayamamakmış gbi gelıyo suan çünkü eşimle