bus_ra çok çok işe yarar 7 haftalıkkrn nasıl beslenmem gerek diye gittim, çünkü öğün kavramım yoktu, sigarayı da bırakmıştım epey yardımcı oldu liste yazmadı ama nasıl ve ne sürelerde neler yiyebileceğimi anlattı ve 2 hafta içi bir hafta sonu nasıl beslendiğimi yazmamı istedi kontrol gününde de gösterdim gayet iyi dediğinden bir daha gitmedim, hoş kendisi de gelişim geriliği,aşırı kilo ve gebelik şekerin olursa bir daha gel dedi