Seherrr1234 s5 almayın, hiç memnun değilim, roborock s5 almak yerine s7 alsaydım diyorum çok pişmanım. Çekim gücü evet şyi ana daha 8 ay olmadan paspaso (her zaman kullanmamama rağmen) yırtıldı, üstüne haritasçyı sürekli karıştırıyor, çoğu zaman şarjını bulamıyor, sürekli bşr yerden alıp götürmek zorunda kalıyorsuuz. Diğer markaları kullanmadıpım için yorum yapamayacağım