Hazniyee
Rabbim inşallah bebeğinize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin. Sizi o kadar çok iyi anlıyorum ki ben ilk muayenemden ağlayarak çıkmıştım. Doktor perde var deyip göndermişti, ne olduğunu bilmediğim için en kötüsünü düşünüyordum. Bizim elimizden duadan başka ne gelir verecek olan Allah, teslimiyet bu noktada çok önemli. İyi düşünün çokça dua edin Rabbim en güzelini nasip edecektir🤲