1ciftyesilgoz Hanımlar reglime 4 gün kala başlayan kasık ağırlarımdan şüphelenerek bu sabah test yaptım . Çatlamadan 12 gün sonra yaptım. Bugün reglime 2 gün var sizce olsaydı daha net bi çizgi çıkmadı gerekmezmiydi? 5 DK içinde gölge gibi çıktı.
-Papatya- 1ciftyesilgoz pek bir şey belli değil cnm erken gebelik testi alıp yap bence o zaman daha iyi belli olur. Ben adet olacağım gün yapmıştım hemen iki çizgi belli olmuştu ikincisi silik gibiydi
aslansmommm 1ciftyesilgoz ben göremedim çizgi yok gibi gebelik malesef gebelik olunca silik de olsa çıkardı çizgi diye düşünüyorum görünürdü ama adette gecikme olursa yine yaparsınız inşallah gönlünüze göre versin Allah
Lizbonn 1ciftyesilgoz bir şey göremedim fakat 1 gün kala yaptığım testte 2. Çizgi baya netti öyle söyliyim
Rabia_zanile Bende aynı kaset testle 1 gün kala çok net cıktı iki cizgi de ama maalesef 9 haftalık kalbi durdur şimdi iki çizgi görmenin hayalini kuruyorum sende ikinci çizgiyi göremedim. İnşallah ikimiz de biraz önce görürüz net iki çizgi