Kızlar 12 haftalik ikizlere gebeyim. Beşik konusunda çok kararsızım park besik mi yoksa normal ikea tarzi besik mi sizce ? Bir de anne yanina bi tane besik sığar ikisini bir yatırmak zorundayim bi müddet yanimda. yardimci olun lutfenn siz nasil yaptiniz 🥰🥰