Crnn_1 Bebiş gözüktü 6+2 ile ama sol taraftaaa burda okumuştum sağdaysa erkek soldaysa kız diye öyle çıkan var mı😂
Melo11 Crnn_1 hangi taraftan yumurtladıysanız o taraftadır ☺️Benim ikisi de solda idi biri erkek biri kız ☺️
Asli0611 Crnn_1 benim ilk bebeğimde soldaydı buda solda ilki erkek oldu ama bu daha yeni ben buda erkektir kesin demiyorum tabi sağlıkla hayırlısıyla doğsunda herkesin farklıdır bence ya 🥰