buglembuglem929 Kizlar adetime 5 gün var karnim kasıklarım felan ağrıyor ama sizce test yapmalımiyim bilemedim🙃
Mihrimahvuslat buglembuglem929 erken gebelik testi yapabilirsin ama en iyi sonucu gecikince yada 1 gün kala alabilirsin canım bazen geç döllenme falan oluyor çıkmayabilir de😬
Deletedmom727272 buglembuglem929 Sabır çok zor bir kelime olsa da önümüzdeki 3 gün için en iyi öneri, sonrası kan da verebilirsiniz idrara nazaran daha çabuk kanda belirir
buglembuglem929 Deletedmom727272 ayen canım kan pıhtılaşma asi var bende o yüzden erken ogrenirsem iğneye basliycam oyuzden yaptım oda gecersiz cikti
buglembuglem929 Deletedmom727272 ayen canım kan pıhtılaşma asi var bende o yüzden erken ogrenirsem iğneye basliycam oyuzden yaptım oda gecersiz cikti