busra14044 Merhaba. 4+6 daha çok yeniyim dün akşam bel kasik ağrısı ile birlikte çok çok az belli belirsiz açık pembe leke geldi endişelendim devamında bişey gelmedi çok şükür ama gelirse yada artarsa diye endişeliyim bu durumu yaşayan var mı ? 🙄
bus_ra busra14044 yerleşme olabilir aibnce şuan gitmene gerek yok çünkü daha çok yenisin ve ultrasonda gözükmeyebilir 6 hftalıkken gitmeni tavsiye ederim yada kanama devam ederse git yoksa stres yapma
29ayse29-34 busra14044 canm bende 6+5 dün betam 40806 çıktı sabah uyandım kahverengi leke gelmiş şimdi Dr gidiyorum bakalım ne diycek adet sancısı gibi sancım vardı akşam bel ağrısı falan vardı bakalım
busra14044 bus_ra doktora gittim canım betam 2052ydi büyüktür diye düşündüm gittim Çarşamba günü 4+3 olduğunu söyledi keseyi gördü doktorum 2 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedim 🙏
busra14044 29ayse29-34 canım ben doktoruma yazdım yerleşme kanaması olabilir mi diye olabilir istirahatte kal kırmızı olursa kadın doğum bölümüne gel iğne yapicaz dedi benimde az önce kahverengi leke geldi inşallah yerleşmedir ikimizinki de dua edelim birbirimize çok korkuyorum 🙄 🙏
29ayse29-34 busra14044 kızlar şimdi Dr çıktım kese bebek kalp etışı herşey yolunda progestan ve iğne verdi 2 tane istirahat et dedi
busra14044 29ayse29-34 ay çok sevindim dikkat et kendine bol bol istirahat et bende rahat edemedim muayeneye geldim inşallah bizde güzel haberle döneriz 🙏🙏