Konudan çok alakasız ama sormak istiyorum
Kumtel ankastrem var dün akşam misafirlikteydik eve geldik direk uyuduk
Fırınım açık değildi aksine 1 haftadır falan hiç kullanmadım
Gece kendiliğinden açılmış sabaha kadar çalışmış içinde tencerem vardı kapağı falan yanmış yağlı kağıt yanmış evin içi alev topu gibiydi klima da yattığımız için fark etmedik
Sabah uyandık hala çalışıyor kendiliğinden açılmış böyle bişey başına gelen varmı ya
Çok korktuk iyiki ev falan yanmamış