Merhaba güzel anneler bir sorum olacaktı benim gibi şikayeti olan var mı merak ediyorum şu an 18 haftalık gebeyim kilolu hamile kaldım kontroller de her şey yolunda fakat önceden göbeğim olduğu için şu an göbekte katlanma oluyor bebeği eziyormuş gibi hissediyorum bu var mı sizler de yoksa bende mi anormallik 😂