Ysmdln Kızlar selam yenidoğan sleepy bebek bezi almaya karar verdim ama anlamadığım bir konu var bionatural ,ekstra ,natural gibi seçenekleri var. Hangisini almam gerekiyor
Mucizeminnos Ysmdln yenidoğan için bionatural öneriyolardı ben ondan aldım 1 numarasını aldım göbek oyuntusu olsun diye 2 numarayla arasında fark yok deniyo ama göbeğin üstüne geliyomuş 2 numara o yüzden de bebeğin göbek kordunu rahat olsun diye 1 numara aldım🌸
maviananas Ysmdln ilk önce natural olanı kullandım sonra denemek amaçlı bio naturalı aldım bence pek bi farkları yok emicilik aynı sadece bio natural biraz daha ince
Beymin Bionaturali övdüler canım bana ben ondan aldım. Birde yeni çıkan ecolojik var bir pakette ondan aldım :)