Kızlar merhaba, ben son 10 gündür psikolojik sıkıntılar yaşıyorum. Atarax alıyorum ama hiçbir faydasını görmedim. Uykusuzluk ve ciddi kalp çarpıntım var. Yani ben bile bu kadar kötüyken bebeğimden çok korkuyorum ve kötü hislere kapıldım. 10 haftalığım. Bugün devletin kadın doğum kısmının aciline gitsem kalp atışını dinletirler mi? Benim kendi doktorum tatilde. Napcağımı bilemedim. Hemen gidince gel bakalım bebeğe diyorlar mı devlette😞