Kızlar merhaba 16 haziran günü aşılama yaptırdık son 4 5 gündür göğüslerimde aşırı hassasiyet ve adet olacakmışım gibi bir his var doktorum 29 haziranda kan testi ver dedi ama kanaman olursa daha erken verebilirsin dedi dün kanamam yoktu ama çok ağrım olunca ben dayanamadım test verdim 2.30 çıkmış bugün kahverengi lekenenmem başladı adet mi oldum yerleşme kanaması mı anladım sizce doktora gitmeli miyim bugün başına daha önce böyle bir şey gelen var mı🥺