Merhaba güzel anneler. İkizlere hamileyim ve bugün 35+6yız. Çarşamba günü kısalma ile hastaneye yatışım yapıldı. Açılma henüz yok. Ama sancılarım ara ara düzene giriyor, tedavi ile tekrar düzensizleşiyor. 2 hafta öncede sancı yoktu, yine kısalma vardı, ciğer geliştirici igneleri de olup taburcu olmuştum. Doktorum bu sefer riske atmamak için taburcu etmedi. Pazartesi 36+1 olacağız ve doğum gerçekleşecek. Heyecanlı ve de kaygılıyım. Nasıl bir süreç olacak, bebekler sağ salim yanıma gelebilecekler mi, belden uyuşturmalı sezaryen olmak nasıl vs. Kafamda bir sürü soru. Buradan da okuyorum ama okuyan denk gelen arkadaşlarım birkaç cümle ile kendi deneyimlerinden bahsederse çok memnun olurum💖