Damla2100 merhabalar geçmiş olsun bi göğüs hastalıkları doktoruna görünün mutlaka. Benim de astımım var ilk üç ayı bi şekilde ilaçsız atlatmaya çalıştım ama artık doktor gönül rahatlığıyla kullanabileceğimi söyledi. Gebelere uygun ilaç veriyorlar sıkıntı etmeyin. Doğal yollar daha beter yapabilir.