YagmurSahin Merhaba hanımlar.. 33+4 haftalığım. Dr.randevu 1 ekimde o yüzden önce size danışmak istedim. Hamileliğin başından berı akıntım var ama dikkat ettiğim kadarıyla son bi iki gündür idrar kaçırır gibi elimde olmadan bi iki sn süren bişey yasıyorum ara ara. Akıntı mı su sızıntısı mı bilemedim iç çamasırım ıslanıyor ama aynı zamanda camasırımda sarı akıntıda oluyor. SizCe ezcaneden amniyotik pedlerden almalı mıyım? Şimdiden tesekkürler...
elveda Bugun daha ebeye sordum bu konuyu elini yumruk yap ufle eline dedi oda alttan bakti sivi geliyormu diye eyer geliyorsa suymus oyle dedi ama sen yinede doktoruna sor
YagmurSahin Kubravci aminiyon sıvısının sızıp sızmadığını test ediyor rengi değişirse suyun sızdığı anlasılıyormus bende detaylı bılmıyorum