Seydam0081 canlarım Doktor parklardan kalabalık çocuk ortamından geçmiştir dedi bulaşıciymiş 1aylik bebeğim var 😟 inşaallah ona geçmez ayri yerlerde tutuyorum elimden geldikçe bu aralar çok yaygınmış dikkat edin bacılarımmmm
Miiiii Seydam0081 evet ya gecen bizde lunaparka gitcektik.esimin arkadasi dedi getirmeyin bence cok kalabalik herkes el ayak hastaligi kaliyo diye goturmedik bizde suan cok yaygın
Deletedmom_110 Seydam0081 ya ciddi misiniz Türkiyeye gelmiş mi ee haberlerde falan hiç söylemiyorlar başımıza gelmeyen ne kaldı acaba Allah yardımcımız olsun nasıl geçiyor peki ağrı sızı var mı ateş falan yapıyor mu
Seydam0081 A_syma Evet bacım aynısı 😟 covid gitti bide bu hastalık çıktı Allah’tan doktor 10gun sonra geçer dedi geçmezse tekrar gelin dedi
A_syma Seydam0081 Bize bogaz enfeksiyonu dediler. Yuksek ates vardi.Sonra ayaklari ve agzinda yaralar cikti. Bu hastaligida biliyordum. Bugun 6. Gün. Ates yok ama agiz yarasindan cok huysuz. Biran once iyilesir insallah kuzular 😑🌸
Seydam0081 Miiiii luna parktan bulaştı bizede 🙄 çok iyi yapmışsınız gitmemekle bilseydim bnde önceden gitmezdim
Mavis_anne25 Geçmiş olsun medyaya vermiyorlar demekki telaş olmaması için…korona dan sonra da ülkemizde bu çıktı Allah yardımcımız olsun çoluk çocuğumuzu korusun inşallah
A_syma Seydam0081 Biz normal parka gittik icerisinde lunapark olan. O parka giden 2 yegenimde hasta suan. 😑
Miiiii Seydam0081 esimin arkadaşı orada çalışıyor o da ondan uyardi allahtn bizi ya. Biran once sagligina kavusur ins kuzum 🤲
A_syma Deletedmom_110 3 gün siddetli ates oldu. Bogaz agrisi. Bogaz enfeksiyonu dedi doktor. Sonra ayak dokuntuleri cikti. Daha sonra su topladi. Agrimadigini kasinmadigini soyluyor kizim. Agzinda yaralar var iltihapli. Su bile icse acidan deliye donuyor 😑
Seydam0081 Deletedmom_110 ateş 2gun yaptı sürekli ateşi olmadı 1saat flan ateşi oldu ateş düşürücü verdik sonra vücudu alerji gibi oldu alerji oldu sandim hatta umursamadim geçer dedim 2.gunde ateşi oldu baktım kocaman olmuş içi su dolu dedim bu kesin su çiçeği meğer doktora gidince anladık su çiçeği değilmiş ama korkmayın 10gunde geçer dedi doktor
Deletedmom_110 A_syma yaa kıyamam minicik yavruların suçu günahı ne inşallah atlatır bir an önce ya dualarım sizinle
Deletedmom_110 Seydam0081 Çok geçmiş olsun ya inşallah atlatır bir an önce 😔😔 Ama covid gibi herkese yayılacak gibi görünüyor Allah yardımcımiz olsun ya
A_syma Seydam0081 Ilk gece atesi dusuremeyince goturduk. Ozaman dediler. Zaten kendide bogazim agriyo diye agliyordu canim.