Kızlar 38+2 deyim dogum normal dogum bekliyorum Dr 2 3 haftamız var daha dedi catı muanesi bile olmadım daha bayrama denk geliyor abimler de gelecekmis babam falan bayrama gel doguma buradaki hastaneye gideriz diyor 😂dedim son dakka ilgilenmez ler benimle dedim gelemem dedim bende bir bucuk saatlik uzaklıktayım onlar nigde de ben adana dayım sanırım bayrama kadar dogum olmassa bayram da da gidemicem dogum olsa annem hastaneden cıkınca seni de alır geliriz diyor belki daha rahat olur bilmiyorum ama insan evinde daha rahat etmez mi benim süt cok sancılı geçmis ti kızımda mastit olmustum eşimin izni cok degil 5 gün 5 yasında kızım var kardesi olacak babadan da uzak ben nasıl idare edeceğim kafam karmakarısık ne yapacagım bilmiyorum 😣🤔