Esilaysenur güzel anneler ben şeyi çok merak ediyorum hani şu 41 hafta diyoruz ya 40 haftayı doldurduktan sonra 40.1 oluyor ya Öyle mi 41 hafta diyoruz yoksa 41 Hani 40 haftaya dolduruyoruz bir hafta daha alıyoruz üstünden 41 hafta oluyor 41.0 41 hafta olarak mı Biz doğum yapıyoruz Hani yapanlar normal olarak yoksa 40.1 olduğunda onu böyle saplar 41 hafta diyerek doğum günün doğumu geliyor insanın Çünkü ben uygulama indirmiştim İşte bu uygulamada 7 günüm kaldı Ben şu an 39.0 Günüm Bir dahaki hafta üstüne 7 gün Saydım da 40 günüm oluyor 40.1 oluyor o yüzden 41 hafta olarak öyle mi geçiyor yoksa normal olarak mı Hani 41.1.2 .3.4.5.6 hesaplayarak 41hafta da mi doğum yapacağız Yoksa 40 hafta 7 gün üstüne ekliyorsun 41 hafta diyoruz
Slcnslcn Esilaysenur okudukca kafam karıştı 😂 ama yanlış anlamadysam şayet. Su an 39+0 olsan 7gun sonra 40+0 oluosun. E bi 7gun daha ekleynce 41. Haftan oluo. 40hafta 1 gun olunca 41.haftalik olmuosn