superstar_00 Merhaba kızlar bu haftalarda kasıklarınızda ağrılar oluştu mu özel bölgenin üzerinde oluşan ağrılar ve bele vurması gibi.
Dammy superstar_00 evet oldukça sık kasık ağrısı yaşıyorum 30. Haftadan beri. Suan 33/3 üz ara ara sancı şeklinde olmaya başladı ağrılar. Dün kontrole gittim doktor bu durumların normal olduğunu söyledi. Bol bol dinlenmeye çalışın 😇
naznhrb superstar_00 bende aynı sıkıntılar özellikle ayaklarda yanma karın ağrısı artık izne ayrılmak zorunda kaldım ağrılardan 32+6 yım bende
Aysunnnn_ superstar_00 bende 32+6 yım ağrıyla birlikte mide bulantısı oturunca kalkamama mide ağrısı bel ağrısı hepsi birlikte oluyor bu haftada 33 ü ve sonrasını hayal bile edemiyorum 🙃🙁
Arzu7439 superstar_00 benimde karnımın altında ağrılar oluyor. Uzanmadan duramıyorum. Boşuna 32.haftadan sonra izne çıkarmıyolarmış diyorum, duramazdım gerçekten diye düşünüyorum 🤭
superstar_00 naznhrb Çok geçmis olsun o zaman yaşadığımız ağrılar normal bir anda olunca bende telaşlandım teşekkür ederim.
superstar_00 Aysunnnn_ Evet bebeğin hareketine bağlı oluşan ağrı, bebek pozisyon değiştirince buna bağlı ağrı da oluşuyor hayırlısıyla süreci tamamlarız inşallah.
Dammy Aselimm23 Evet günde birkaç kez adet sancısı gibi ağrı yaşıyorum.Kasık ağrısı ise daha sık oluyor. Bebeğim hala makat pozisyonda ayakları aşağıda.Hareketlerinden dolayı olabileceğini de düşünüyorum.
superstar_00 Arzu7439 Kesinlikle haklısınız benimde dün gece başladı normalde her yeni haftaya girişte ağrıyla girerdim haftaya alışma süreci olarak bir fragman yaşardım bu da ondan olsa gerek🤭
Aselimm23 Dammy teşekkür ederim, ben sabah uyandığımda genelde olurdu bugün biraz fazla olunca endişe ettim Dr yazdım cvp alamayınca buraya yazdım sonradan dönüş yaptı birazdan çıkarım, sizede geçmiş olsun sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza inşALLAH