Dün 3 yaşındakı oğlum termometreyi kırdı. İçindeki cıva döküldü. Siüpürdüm poşete koyup dışarı çıkardım . Tabi görüdügm kısmını görmedigim bilmiyorum. Sonra baska oda da uyuduk. Sizce bebege geçer mi? Elimle direkt temas etmedim süpürgeyle yapmaya çalıştım ama bilmiyorum ya ben görmeden olduysa birşeyler diye