Kızlar suan 5+4 üm daha hastaneye gitmedim randevu bulamıyorum devlette bende bey hekime sıra almayı düşünüyorum sami kemik mi yoksa Sevilay bozkurtamı alayım birde muayene ücreti hakkında bileğiniz varmı birde bu randevuda 10 gün sonra genelde ücretsiz gitme hakkımız var diye biliyorum hala var mı ?