Seymahakan ayyy canım beniiiim bende aynen sen gibiydim kendimi aşırı kötü hissediyodum evde durmak istemezdim dışarısında da eve girmek isterdim yaptığım hiç bi şeyden mutlu olmazdım ama yavaş yavaş geçiyo bi yazı okumuştum o zaman. Vücudun şuan 24 saat çalışan bi fabrika gibi sen bütün gün yatsanda bu fabrika çok yoruluyo yeni bi şey üretiyo vücuduna istediği uykuyu dinlenmeyi ver falan yazıyodu o bana çok moral olmuştu o yazıdan sonra kendimi motive etmeye başlamıştım bi şey yiyemiyorum sürekli beyaz peynir ekmek salatalık ve olur olmadık saatlerde makarna istiyodu canım sürekli dinlendim bol bol uyudum ve şuan 36 haftalık oldum ve aaah ah ne kadar keyifli keyifli uyuyodum diye ilk ayları düşünüyorum artık sırt ağrısı ve vücudumdaki olur olmadık kasılmalar uykumdan bile uyandırıyo