37 haftalık gebeyim fakat bebeğim iri bebek diye tanımlandı bizde bu durum genetik. Bebeğimin karın çevresi 41 hafta ile uyumlu çıktı. Doktorum 2 hafta sonraya sezeryan randevusu verdi bu süreçte kendi isteğiyle gelirse bebek normal doğum yaptırırız en azından deneriz dedi çünkü iri bebek kanala sıkışabilir dedi . Ama beni korku baskı bu güne kadar normal istiyordum şimdi korkuyorum .Sezeryan zor mu ? Çevrem baskı yapmaya başladı sanki sezeryan yaparsam kötü bir şey yapacakmışım gibi. Kafam çok karıştı. Yardım edin sezeryan çok mu zor ? Yada yanlış mı ?