Benim paylaşımimi okuyan anne adayı. Eğer dolaptan çocuğuna alışveriş yapmayı düşünüyorsan kesinlikle satıcı ile iletişime geçip PTT kargo ile asla göndermeyin gönderirseniz almam diyin.
Kargocu….. (orayı küfürle dolduruyorum artık yazamıyorum) Teslim almadığım ürünü teslim alındı diye sisteme düştü. Ürün nerde belli değil. Arıyorum tamam bugün tamam yarın dağıtıma çıkacak deniyor. Dağıtıma çıkan da yok gelen de yok. Teslim alındı diye gösterdiği için param karşı tarafa geçti bile. Ne dolap yardımcı oluyor ne de PTT. Ürün nerde belli değil ben 7 aylık hamile zaten bir yerlere gitmek imkansız yerini bilsem gidecem de onu da bilmiyorum eğer Kargo toplama merkezindeyse evime 2 vesayetle 50 dk uzaklıkta. çok çok mağdurum ben yandım siz yanmayin
Ürün teslim almadım diye karşı tarafa geçecek hem de parası da geçti satıcı büyük karda