Mercimegim_2 o haftadan sonra benim de olmaya başladı. Sağ taraf şişiyordu böyle yer değiştirdikçe. Hatta kasılma buymuş falan herhalde diyordum. Ama sonra ben hareket edince ya da elimi koyunca düzeliyordu. Böyle de devam etti. Kasılma 36 da başladı galiba çünkü karnım semmmmsert oluyordu heryeri ortada da toplanıyordu. Dr um muayene ederken denk geldi ama nst de sancı çıkmadı yalancı kasılma yani. Gerçek olanda kasılmayla sancı oluyor dedi. Şimdi 1 temmuz doğum olacak Allah nasip ederse, sürekli kontrole git. Eğer şüpheleniyorsan nst yaparlar zaten .