Crnn_1 Kızlar merhaba daha 6 haftalığım ama gebelikten önce de bu dişlerim sıkıntıydı Şuan aşırı ağrıyor ne yapmam gerekiyor
Erygt123 Crnn_1 geçmiş olsun canım ilk üç ay ve son üç ayda müdahale edilmiyor ama diğer aylarda doktor sana rapor verir gidersin dişçiye ve bende çektirdim iyi şükür ki
lilya-pn Söz konusu diş olunca müdahale gerekiyor. Ya dolgu sorunu ya da çürük vardır. Benimde sızlamaya başladı. Pazartesi doktora gideceğim. Sanırım dolgu günüm geldi. ağrı kesiciler bile işe yaramıyor. En iyisi tedavi olmak. bos yere evde ağrı çekmeyin.
Tprknazli Ay diş kadar kötü şey yok dün 9yıl önce çektirdiğim dişimin boş kalan yeri ağrıyodu ağrıyacak yer kalmamış gibi ağzımın sol tarafı iptaldi 14 haftalık hamileyim ilaç da alamadıkça delirdim