Meryocuk Ben kullandım 41 haftada doğum yaptım bana son kontrolde yarın gel yatışını yapalım suni sancıyla başlatalım doğumu denişti doktorum herhalde o gece benim heycandan sancılarım gelmeye başladı sağolsun komşularım hemen bir şişe suya duaları okudular meryem süresi yasin bayağı okudular bende otu alıp o akşam suya koydum sabah 9 da yatışım yapıldı öğlen 1 de doğurdum.Doğurduğun an birinin otu sudan çıkarması gerekiyı canım benim kayınvalidem çıkarıp suyunu bir ağacın dibine dökmüştü kendisi umreden getirmişti orda öyle söylemişlerdi onada