papatya56 Kızlar bebeğim 46 günlük az once üstünü degıstırken gördüm göbek deliği şişmiş içinden bi et parçası çıkmış yarın sabah hemen kendi doktoruna goturcem çok korkuyorum fıtıgın tedavisi var mı sabaha kadar gözüme uyku girmez sımdı gıtsemde doktoru yok