35 haftalıkken özele gittim kontrol amaçlı nstye aldı sancı çıktı ilk kez alttan muayene ettiler 3 cm açıklık sezeryan dedi. Sonra bende doğumu şehir hastanesinde istediğim için oraya gittim özelde kabul etmedim. Şehir hastanesinde 2 kez muayene ettiler yumuşama var dedi açıklık var demedi dinlen dedi bide bol su suyla da pek aram yoktur🤦🏻♀️ Korkudan kapanmış olabilir mi 😬 böyle bi şey yaşayan var mı